SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

11,6 mln euro na międzynarodową promocję polskiej żywności

Agencja Rynku Rolnego szykuje cztery kampanie promujące przez trzy lata polską żywność. Ich łączny budżet to 11,6 mln euro.

Agencja Rynku Rolnego podpisała cztery umowy na realizację działań informacyjno-promocyjnych, w ramach których promowana będzie żywność. Wśród niej: wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.

Kampanie te realizowane będą przez Związek „Polskie Mięso”, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków” oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Prowadzone będą w Polsce oraz w Turcji, Japonii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej,  Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Czechach, na Słowacji i na Litwie. Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez trzy lata. Łączny budżet akcji wynosi 11,6 mln euro.

Dołącz do dyskusji: 11,6 mln euro na międzynarodową promocję polskiej żywności

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziutek
zdjęcie mogliście dopasować z polska żywnościa
odpowiedź
User
Biedroneczka
Oczywiście, że nie jest to zdjęcie polskiej żywnosci to jest zdjęcie shutterstocku (zreszta jst podpisane) ale to szczegół. To kupa forsy, a więc "sami swoi" będą mieli duzy kawał chabaniny do podzilau miedzy sobą pod stołem, nie wierzę w przejrzystosc takich procedur.
odpowiedź