180heartbeats + Jung v. Matt dla Bubbleology Polska w social media
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na obsługę Bubbleology Polska w internetowych mediach społecznościowych. Umowę podpisano na rok.
180heartbeats + Jung v. Matt będzie odpowiadać za publikowanie treści i moderowanie profili marki Bubbleology na Facebooku, Instagramie i Foursquare. Komunikacja jest skierowana głównie do młodych osób z dużych miast.
- Powierzyliśmy działania w mediach społecznościowych agencji 180, ponieważ najlepiej zrozumiała potrzeby naszych młodych, bardzo aktywnych w Internecie odbiorców. Zaproponowała rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwolą budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów - tłumaczy Łukasz Smoliński, managing partner w Bubbleology Polska.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v. Matt dla Bubbleology Polska w social media