2,3 mln widzów ostatniej serii “Przepisu na życie”. Zarobiła 32 mln zł
Piątą i zarazem ostatnią serię “Przepisu na życie” oglądało w TVN 2,3 mln widzów. Produkcja w paśmie nadawania przegrała walkę o widza z Polsatem, ale była liderem rynku w grupie komercyjnej. Ostatni sezon serialu z reklam przyniósł stacji 32 mln zł.
„Przepis na życie 5” na antenie TVN nadawany był w okresie od 1 września do 24 listopada br., w niedziele o godz. 21.00. Średnia oglądalność całej, liczącej 13 odcinków serii wyniosła 2,27 mln widzów. Przełożyło się to na 14,72 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zleceni portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek piątej edycji, który obejrzało 2,46 mln widzów.
Przepis na życie 5 | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
01-09-2013 | 2 459 838 | 16,23% | 20,91% |
08-09-2013 | 2 174 928 | 15,02% | 19,23% |
15-09-2013 | 2 398 223 | 16,27% | 20,52% |
22-09-2013 | 2 074 420 | 13,58% | 17,73% |
29-09-2013 | 2 130 247 | 13,66% | 17,67% |
06-10-2013 | 2 010 443 | 13,00% | 17,21% |
13-10-2013 | 2 271 346 | 14,49% | 20,72% |
20-10-2013 | 2 199 597 | 14,06% | 18,72% |
27-10-2013 | 2 240 066 | 15,20% | 20,61% |
03-11-2013 | 2 330 528 | 14,96% | 19,01% |
10-11-2013 | 2 429 009 | 15,60% | 21,07% |
17-11-2013 | 2 324 854 | 14,77% | 19,32% |
24-11-2013 | 2 412 122 | 14,56% | 17,99% |
Średnia | 2 266 776 | 14,72% | 19,27% |
W paśmie nadawania „Przepisu na życie 5” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, pokazujący show „Tylko muzyka”, który dał mu 16,74 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP2, nadająca serial “Czas honoru”, której udział wyniósł 11,65 proc. Czwarta lokata należała do TVP1 (końcówka “Blondynki”, filmy fabularne 10,38 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN był liderem rynku, a Polsat zajął miejsce drugie.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Polsat | 2 579 148 | 16,74% | 18,38% |
TVN - Przepis na życie | 2 266 776 | 14,72% | 19,27% |
TVP2 | 1 794 332 | 11,65% | 9,59% |
TVP1 | 1 598 246 | 10,38% | 7,52% |
Spośród pięciu pokazanych serii “Przepisu na życie” największą widownię miała premierowa edycja, którą można było oglądać wiosną 2011 roku w niedziele o godz. 21.25, a potem o 21.45. Jej oglądalność wyniosła 3,17 mln widzów przy udziale wynoszącym 22,57 proc. w grupie 4+ i 25,77 proc. w 16-49.
Przepis na życie | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Seria | Emisja | AMR | SHR % | SHR % |
I | wiosna 2011 | 3 170 854 | 22,57% | 25,77% |
II | jesień 2011 | 2 842 814 | 20,92% | 25,57% |
III | wiosna 2012 | 2 697 965 | 19,92% | 24,37% |
IV | wiosna 2013 | 2 436 760 | 15,40% | 19,43% |
V | jesień 2013 | 2 266 776 | 14,72% | 19,27% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej odsłony obyczajowej produkcji wyniosły 32,28 mln zł i były wyższe od przychodów poprzedniej serii, które wyniosły 31 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Telewizja TVN zdecydowała się zakończyć emisję serialu “Przepis na życie” na piątym sezonie. Wiosną na jego miejsce w ramówce trafi nowy serial obyczajowy, do którego scenariusz pisze Agnieszka Pilaszewska, scenarzystka “Przepisu”. Na razie stacja nie ujawnia szczegółów produkcji (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów ostatniej serii “Przepisu na życie”. Zarobiła 32 mln zł