43 tys. widzów śledzi „Jak to się stało?” Filipa Chajzera w TVN Turbo
Nowy program „Jak to się stało?” ogląda średnio 43 tys. widzów. TVN Turbo w czasie emisji formatu prowadzonego przez Filipa Chajzera zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród stacji lifestylowych.
„Jak to się stało?” na antenie TVN Turbo pokazywany jest w środy o godz. 22.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia odcinków programu pokazanych do 12 października br. wyniosła 43 tys. osób, co przełożyło się na 0,49 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 28 września br., który oglądało 62 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki audycji
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
28-09-2016 | 22:49:32 | 23:16:14 | 62 210 | 0,75% |
31-08-2016 | 22:47:07 | 23:13:42 | 56 188 | 0,64% |
14-09-2016 | 22:46:32 | 23:13:07 | 47 992 | 0,52% |
TVN Turbo w paśmie nadawania „Jak to się stało?” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród stacji lifestylowych. Liderem jest TVN Style z udziałem w tym czasie na poziomie 0,90 proc. Drugi jest Polsat Cafe (0,68 proc.), a czwarty - Polsat Play (0,46 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wśród analizowanych stacji (top 4 kanały lifestylowe pod względem udziału w tym paśmie w 4+) TVN Turbo wypada gorzej tylko od TVN Style.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN Style | 78 848 | 0,90% | 38 885 | 0,94% | 57 266 | 0,97% |
Polsat Cafe | 59 947 | 0,68% | 13 265 | 0,32% | 38 983 | 0,66% |
TVN Turbo - Jak to się stało? | 42 933 | 0,49% | 31 420 | 0,76% | 33 964 | 0,58% |
Polsat Play | 40 788 | 0,46% | 17 714 | 0,43% | 32 328 | 0,55% |
W każdym odcinku „Jak to się stało?” Filip Chajzer analizuje najciekawsze sytuacje przedstawione w materiałach nagranych przez widzów. Dziennikarz powtarza także wyczyny bohaterów popularnych filmików internetowych.
Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,50 proc.
Dołącz do dyskusji: 43 tys. widzów śledzi „Jak to się stało?” Filipa Chajzera w TVN Turbo