450.000 abonentów Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat ma nowe Centrum Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat ma od kilku dni nowe Centrum Obsługi Klienta, które działa 24 godziny na dobę. Centrum wykorzystuje najnowszą technologię IVR (Interactive Voice Response). Jego uruchomienie ma usprawnić obsługę abonentów oraz osób zainteresowanych zakupem oferty platformy.
- W telefonicznym Centrum Obsługi Klienta zaprojektowaliśmy bardzo przyjazne dla użytkownika menu, które umożliwia dotarcie do poszukiwanej informacji w jak najkrótszym czasie. Warto podkreślić, że w nowym systemie klient w każdej chwili ma możliwość bezpośredniego przełączenia się do operatora - wyjaśnia Jan Gasparski, Dyrektor Marketingu i Obsługi Klienta.
W telefonicznym Centrum Obsługi Klienta pod numerem (22) 356-66-66 można uzyskać informacje odnośnie aktualnych promocji sprzedażowych, odczytać stan bieżący konta abonenta (wraz z identyfikacją numeru konta i wysokości wpłat), a także sprawdzić nadany pakiet lub zmienić zakres pakietu (czyli stanu uprawnień abonenta do odbioru konkretnych kodowanych kanałów). System umożliwia także skorzystanie z zaawansowanej pomocy technicznej: za jego pomocą można samodzielnie dokonać aktualizacji oprogramowania, zainstalować programy oraz ponowić uprawnienia. Menu jest zablokowane numerem karty abonenta, czyli indywidualnie przyznanym numerem, przypisanym do konkretnego użytkownika.
System udziela również informacji na temat tegorocznego procesu wymiany kart dostępu oraz warunków promocji nowego kanału filmowego na platformie - Cinemaxu - który zostanie włączony do oferty pod koniec lutego. Abonent może także przełączyć się na numer faxu, pod którym przyjmowane są dowody wpłat.
Platforma Cyfrowy Polsat została utworzona w 1999 roku, obecnie liczy ponad 450.000 abonentów. Druga polska platforma cyfrowa - Cyfra+ ma około 650 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: 450.000 abonentów Cyfrowego Polsatu