SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy.

Ostatni bieg, w którym Polka była pierwsza, Dwójka transmitowała w zeszłą niedzielę o 12.20. Zapewnił on stacji aż 40,74 proc. udziału w grupie 4+ i 36,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Niedzielne zawody cieszyły się największą popularnością spośród wszystkich dziewięciu wyścigów, które odbyły się w ramach Tour de Ski 2012. Wszystkie pokazywała na swojej antenie TVP 2, a oglądało je tam średnio 2,65 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 27,28 proc. i 23,14 proc. udziału w rynku.

 Wszyscy 4+16-49
ZawodyDataStartKoniecAMRSHR %SHR %
OBERHOF29-12-201114:0315:111 358 98218,06%10,89%
OBERHOF30-12-201114:0714:591 805 23522,50%17,41%
OBERSTDORF31-12-201114:2116:253 080 62526,71%21,99%
OBERSTDORF01-01-201215:3916:323 245 84523,82%19,35%
TOBLACH03-01-201215:3616:322 185 11622,49%19,86%
TOBLACH04-01-201211:5013:441 412 56326,54%19,71%
TOBLACH05-01-201215:1516:292 228 52124,92%22,56%
VAL DI FIEMME07-01-201215:3516:303 718 94631,75%28,67%
VAL DI FIEMME08-01-201212:2013:345 438 70640,74%36,41%
Średnia 2 653 94027,28%23,14%


Dane telemetryczne pokazują, że zawody w biegach narciarskich śledzili głównie mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. 

  ADH %AFF
PłećMężczyźni56,91%118
Kobiety43,09%83
Wiek 4-91,63%28
 10-152,56%38
16 - 192,05%37
20 - 243,65%47
25 - 295,37%60
30 - 344,21%51
35 - 394,64%63
40 - 444,02%62
45 - 497,21%107
50 - 5410,11%126
55 - 5913,36%171
6041,19%201
Wlk. miastaWieś41,51%106
< 50 tys.25,37%107
50-100 tys.9,57%114
100-200 tys.8,33%107
> 200 tys.15,22%73
ZawódTop management6,38%68
Pracownicy średniego szczebla12,90%84
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,06%94
Emeryci47,04%185
Inni15,61%51
WykształceniePodstawowe51,27%122
Średnie32,24%102
Wyższe12,31%89
Inne4,19%33


Przychody TVP 2 z reklam emitowanych wokół transmisji wyniosły 690 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: 5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ech.
W niedzielę KOWALCZYK BYŁA PIERWSZA!! A nie druga. Ignoranci.
Świetna oglądalność :)
odpowiedź
User
PiotrAntyklerykal
@ech.
Twoj komentarz swidczy o tym,ze to Ty jestes ignorantem.Napisane jest dobrze.Fakt.Na mecie byla pierwsza,ale Tereska Johaug wybiegla po Justynie ze strata 4,49 min.,a na mecie miala strate niecale cztery min.A wiec jezeli wezmiemy pod uwage czas biegu obu zawodniczek wychodzi,ze Johaug wzniesienie pokonala szybciej.Panial?
odpowiedź
User
bbbb
Bardzo bym prosil o takie zestawienia do meczow pilkarskich ( reprezentacja i TME )
odpowiedź