Adidas promuje inteligentne obuwie
Globalna kampania reklamowa adidas pod hasłem "Hello Tomorrow"
Właśnie ruszyła nowa, światowa kampania wizerunkowa marki adidas. Jej bohaterem są buty adidas_1, pierwsze inteligentne obuwie na świecie.
W kampanii została wykorzystana reklama telewizyjna, która została zatytułowana "Hello Tomorrow".
"Przy tworzeniu kampanii "Hello Tomorrow" naszym zadaniem było zaprezentowanie butów adidas_1, a także przekazanie komunikatu, że w tych butach każdy krok dostarcza zupełnie nowych wrażeń" - powiedział Chuck McBride, Dyrektor Kreatywny na USA, TBWA\Chiat\Day.
Kampanię przygotowała agencja 180/TBWA San Francisco (TBWA\CHIAT\DAY San Francisco). Reżyserem spotu jest Spike Jonze, zaś muzykę skomponował Squeak E Clean. W reklamie usłyszymy także Karen O. z zespołu Yeah Yeah Yeahs.
W Polsce adaptację wykonała agencja TBWA/Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest HMS Carat Polska. Przygotowano 30-sekundowe
i 60-sekundowe spoty. Kampania rozpoczyna się w marcu i obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP, Polsat,TVN,TV4,Viva, 4FunTV. Kampanię TV wspierać będą materiały POS w punktach sprzedaży produktów adidas, działania z zakresu public relations prowadzone przez 180°PR oraz serwis internetowy.
Dołącz do dyskusji: Adidas promuje inteligentne obuwie