SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencje holdingu WPP z Polski i Czech z kampanią o Ukrainie otwartej na biznes

Holding reklamowy WPP (należą do niego takie, agencje jak m.in. VMLY&, Ogilvy, Wavemaker, Mindshare, MediaCom) i rząd Ukrainy ogłosiły partnerstwo, którego celem jest przyciągnięcie inwestycji na Ukrainę i pomoc w odbudowie jej gospodarki. Agencje z Polski, Czech i Ukrainy pracują nad kampanią, która ma przekazać światu, że kraj ten jest otwarty na biznes.

Izabela AlbrychiewiczIzabela Albrychiewicz

Agencje należące do WPP z Ukrainy, Polski i Czech będą współpracować z Ołeksandrem Tkaczenko, ministrem Kultury i Polityki Informacyjnej Ukrainy i jego kolegami z rządu nad inicjatywą „Advantage Ukraine”, aby pokazać, że Ukraina jest otwarta na biznes. Inicjatywa będzie skierowana do liderów biznesu w regionie i na całym świecie, aby zachęcić do inwestycji wspierających odbudowę gospodarczą kraju.

Kampania będzie też prezentować różnorodność talentów i wiedzy fachowej na Ukrainie w różnych sektorach, takich jak: rolnictwo, technologie, edukacja i „przemysł kreatywny”, a także jej ogromny potencjał dla inwestycji komercyjnych.

- „Z przyjemnością ogłaszam nasze partnerstwo z WPP, w ramach naszej nowej inicjatywy Advantage Ukraine, która stworzy odpowiednie warunki dla inwestycji w Ukrainie i wykreuje atrakcyjne możliwości dla wizjonerskich liderów biznesu i inwestorów. Chcemy, aby świat wiedział, że Ukraina jest nadal otwarta dla biznesu i ma potencjał, aby stać się kluczowym europejskim centrum kulturalnym i cyfrowej technologii - powiedział Ołeksandr Tkaczenko.

- Jesteśmy bardzo dumni, że możemy wspierać Ukrainę bezpośrednio poprzez tę kampanię. Kreatywność ma moc nie tylko rozwiązywania problemów biznesowych, ale także niektórych największych problemów w ogóle, z jakimi się borykamy. Partnerstwo WPP z rządem ukraińskim będzie miało na celu i jedno i drugie – podkreślając ogromny potencjał biznesowy tego kraju, przy jednoczesnym wspieraniu odbudowy gospodarki, niezbędnej do odbudowy ukraińskiego życia społecznego i kulturalnego, oraz zapewnienia pozytywnej przyszłości obywatelom - dodał Mark Read, CEO WPP.

Izabela Albrychiewicz, WPP / GroupM Poland przypomina, że Polacy nadal wspierają Ukraińców na wszelkie możliwe sposoby. - Jestem niezmiernie dumna, że nasz zespół WPPGroupM Poland przyczynia się do tak wspaniałego projektu – jako kluczowy zespół razem z kolegami z Ukrainy i Czech oraz z zespołami z Węgier i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Wspólnie jednoczymy się we wsparciu ukraińskiego rządu i obywateli w odbudowie gospodarki i państwa - mówi.

Dołącz do dyskusji: Agencje holdingu WPP z Polski i Czech z kampanią o Ukrainie otwartej na biznes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl