Agencja Monday dołącza do IAB Polska
W poczet członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przyjęto agencję Monday.
Eksperci Monday biorą udział w pracach grupy roboczej zajmującej się gamingiem oraz esportem działającej przy IAB Polska. Agencja wspiera merytorycznie oraz komunikacyjnie konferencję organizacji z cyklu HowTo, poświęconą wykorzystaniu esportu i gamingu w działaniach marketingowych.
- Przystąpienie do IAB Polska daje nam silną motywację do dalszego poszerzania kompetencji, możliwość wymiany doświadczeń, aktywny udział w rozwoju branży interaktywnej w Polsce czy dzielenie się wiedzą z innymi uczestnikami rynku. To dla nas ogromna wartość - komentuje Ewa Mittelstaedt, prezes zarządu Monday.
W strukturze IAB Polska znajduje się obecnie ponad 200 podmiotów - portali internetowych, sieci reklamowych, domów mediowych i agencji interaktywnych.
Kilka tygodni temu agencja Monday przeszła proces rebrandingu, który objął m.in. zmianę nazwy, logotypu i struktury organizacji agencji. Firma istnieje na rynku od 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Agencja Monday dołącza do IAB Polska