Agencja Monday zwiększyła wpływy i zysk, 450 tys. zł na dywidendę
Agencja komunikacji Monday w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 25,7 proc. do 17,81 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,35 do 1,73 mln zł.
W ub.r. do klientów agencji Monday dołączyły m.in. Wolt Polska i Canal+ Polska. W 2019 roku agencja zaczęła pracować m.in. dla Ubisoftu, Quantic Dream, DHL Parcel, Compensy, MediaMarkt Polska i Elektronic Arts.
Koszty operacyjne Monday poszły w górę w ub.r. o 24,9 proc. do 15,99 mln zł. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 9,86 do 12,67 mln zł, na wynagrodzenia - z 1,96 do 2,16 mln zł, a na zużycie materiałów i energii - z 463,4 do 713,1 tys. zł.
Po wybuchu epidemii agencja oszczędziła 66,8 tys. zł dzięki umorzeniu składek pracowniczych na ZUS przez dwa miesiące.
450 tys. zł na dywidendę
Zysk sprzedażowy Monday zwiększył się z 1,36 do 1,82 mln zł, a zysk brutto i netto - z 1,35 do 1,73 mln zł.
To kolejny wzrostowy rok agencji. W 2019 roku jej przychody sprzedażowe zwiększyły się o 31,2 proc. do 14,16 mln zł, a zysk netto z 764,5 tys. zł do 1,35 mln zł.
Z zeszłorocznego zysku netto firmy jej szefowa i większościowy udziałowiec Ewa Mittelstaedt otrzymała dywidendę w wysokości 405,7 tys. zł, a spółka Monday z o.o. - 45,1 tys. zł. Pozostałe 1,28 mln zł przekazano na kapitało zapasowy.
Dołącz do dyskusji: Agencja Monday zwiększyła wpływy i zysk, 450 tys. zł na dywidendę