Science PR zmienia się w pro science
Po 5 latach działalności agencje public relations Science PR zmienia nazwę na pro science i rozszerza zakres swojej działalności o ofertę dla biznesu.
Science PR weszło na rynek w czerwcu 2015 roku. Specjalizuje się w pracy dla środowiska akademickiego. Od momentu powstania firma zrealizowała 150 projektów doradczych, komunikacyjnych i szkoleniowych dla 70 klientów – uczelni, instytutów naukowych, zespołów badawczych, firm założonych przez naukowców, organizacji pozarządowych i publicznych działających na rzecz rozwoju polskiej nauki.
Jak podaje agencja w komunikacie prasowym, "rozszerzenie profilu firmy jest naturalnym następstwem działań prowadzonych przez ostatnie lata". W ramach rebrandingu firma zmienia identyfikację wizualną, nazwę, stronę internetową i ofertę.
- Postawiliśmy na dużą zmianę, ale niewielką różnicę. Z Science PR przechodzimy na nazwę pro science. Zostajemy przy tej samej kolorystyce - mówi Natalia Osica, założycielka firmy.
Science PR to teraz pro science
- Od teraz jesteśmy „pro science”, czyli instytucją otoczenia biznesu i nauki. Nadal naszym celem jest zwiększanie udziału naukowców w życiu społeczno-gospodarczym. I nadal zajmujemy się komunikacją - dodaje.
Równolegle do pro science będzie działać także fundacja. Jak czytamy w informacji dla mediów, jej celem ma być wzmacnianie naukowców w byciu „pro”. - Czyli frontem do świata i z inicjatywą. Takich naukowców wspieramy już od kilku lat, bo widzimy, że polski system kształcenia naukowców nie zapewnia im narzędzi do nauki produktywności czy przedsiębiorczości. Stąd nazwa fundacji „science pro” – mówi Joanna Łazarewicz, senior manager w pro science, która będzie prezeską fundacji.
W portfolio agencji są tacy klienci, jak: Akademia Leona Koźmińskiego, Instytut Kultury Polskiej w Nowym Jorku, Polska Akademia Nauk, Fundacja na Rzecz Nauki Polskiej, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Instytut Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, Centrum Fizyki Teoretycznej PAN, Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych, Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE, Ośrodek Przetwarzania Informacji – PIB, NapiFeryn BioTech, Black Pearls VC czy SAS Institute Polska.
Dołącz do dyskusji: Science PR zmienia się w pro science