Agora łączy ofertę reklamową Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl
Agora wprowadziła wspólną ofertę reklamową dla "Gazety Wyborczej" ijej serwisu internetowego Wyborcza.pl. Wkupienie odpowiedniegopakietu reklamowego w papierowym wydaniu dziennika umożliwiklientom tańsze zamieszczenie reklam w jego witrynie w sieci.
W ramach oferty reklamodawcy promujący się w papierowym wydaniu"Gazety Wyborczej" będą mogli taniej wykupić tygodniową kampanię wjej serwisie internetowym. Na stronie Wyborcza.pl dostępne sąnastępujące nośniki reklamowe: billboard, double billboard orazreklamę śródtekstową. Wysokość rabatów na ogłoszenia w serwisiebędzie uzależniona od wielkości zamówienia w "GazecieWyborczej".
- Innowacyjny pakiet umożliwia dotarcie z przekazem reklamowymtakże do osób czytających nasz dziennik w internecie - przekonujeBartosz Wysocki, zastępca dyrektora działu klientów strategicznych"Gazety Wyborczej" - Jest to również odpowiedź na rosnącąpopularność serwisu Wyborcza.pl, z którego korzysta według danychMegapanel PBI/Gemius blisko 1,4 mln osób w ciągu tygodnia -dodaje.
Wcześniej Agora wprowadziła wspólny pakiet reklamowy dla "GazetyWyborczej" i bezpłatnego dziennika "Metro" oraz taki obejmującyoprócz tego 12 gazet regionalnych.
Dołącz do dyskusji: Agora łączy ofertę reklamową Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl