Agora wprowadza mTarget
Pion Prasy Bezpłatnej Agory SA wprowadza nową usługę - mTarget. Wjej ramach klientom oferowana będzie możliwość realizowania działańz zakresu ambient media i BTL.
Usługi mTarget będą obejmowały szeroko pojęte działania BTL,zarówno z wykorzystaniem brandu "Metro" jak również firmowanemarkami klientów. Podstawowym zadaniem stawianym przed mTarget jestprecyzyjne docieranie do określonych grup celowych w najbardziejefektywny sposób. To zadanie mają spełnić dystrybucja targetowana,mini eventy oraz custom publishing.
mTarget został wyodrębniony z Działu Projektów Specjalnych"Metra". Podlega Magdalenie Bulak, kierownikowi ds. projektówspecjalnych.
Usługa stanowi kolejny element budowania synergii mediów Agory.Akcje ambient i BTL uzupełniają bowiem niestandardowe kampanie iposzerzają możliwości samplingowe w mediach spółki.
Dołącz do dyskusji: Agora wprowadza mTarget