AHA dla Austrian Airlines
Grupa komunikacyjna AHA rozpoczęła obsługę Austrian Airlines
Od 1 lipca grupa komunikacyjna AHA rozpoczęła dalszy rozwój marki Austrian Airlines.
Agencja Estimage PR jest odpowiedzialna za wszelkie kontakty z mediami w imieniu Austrian Airlines. Strategia komunikacyjna przyjęta za podstawę współpracy opiera się na trzech filarach. Pierwszy z nich to dystrybucja w polskich mediach wyselekcjonowanych informacji prasowych pochodzących z centrali firmy Austrian Airlines w Wiedniu. Drugą grupę informacji stanowią lokalne newsy z polskiego rynku. Trzecią grupą podejmowanych aktywności ma być dbałość o ogólny wizerunek Austrian Airlines w kontekście szerszych materiałów redakcyjnych z zakresu turystyki, przedsiębiorczości, biznesu, lifestyle.
Agencja reklamowa AHA będzie prowadziła kampanie reklamowe zarówno bieżących ofert, jak i komunikowała nowe interesujące destynacje Austrian. AHA będzie również odpowiedzialna za przygotowanie programu dla agentów sprzedających poszczególne destynacje. Współpraca ma na celu skuteczne konkurowanie wobec istniejących na rynku ofert innych przewoźników oraz uświadamianie i pogłębianie wysokiej jakości usług i kompetencji, z której każdy konsument chętnie znajdzie dla siebie korzyści.
Grupa AHA pozyskała klienta bez przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
"Jesteśmy po to, by niebo uśmiechało się do naszych klientów" - mówi Robert Stainoch, Country Manager Poland, Austrian Airlines. "Nasze linie powstały, by cieszyć pasażerów i każdą ich podróż uczynić jak najbardziej radosną" - dodaje Stainoch. Przedstawiciele Austrian Airlines deklarują, że standardy jakości przyjęte przez ich korporację są jednymi z najwyższych na świecie. Wypracowana przez 50 lat formuła linii lotniczych bezpiecznych i przyjaznych dla klienta pozwoliła na trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów właśnie w takim charakterze. Marka Austrian Airlines ma być żywa, naturalna i harmonijna.
Jarosław Betlej, Prezes AHA : "Mamy kolejnego, wymagającego klienta w obydwu agencjach. Austrian to bardzo nowoczesna organizacja, śmiało wprowadzająca innowacje i dbająca o wysoką jakość. Fajnie, że będziemy mogli razem tworzyć komunikaty niebanalne. Historia Austrian potwierdza, jak ważnym jesteśmy rynkiem".
Od momentu rozpoczęcia transportu lotniczego w 1958 roku Austrian Airlines kładły szczególną wagę na połączenia lotnicze do Europy Wschodniej oraz pozycjonowały Wiedeń, jako główny port lotniczy łączący Wschód i Zachód. W ubiegłych latach pozycja ta była nadal umacniana, tak że obecnie Grupa Austrian Airlines jest uważana za lidera rynku w tym obszarze gospodarczym, który dzięki rozszerzeniu Unii Europejskiej jest szczególnie interesujący.
Warszawa była pierwszym portem docelowym w Europie Wschodniej - już w pierwszym roku działalności, dokładnie 17 października 1958 roku, została uwzględniona w sieci połączeń lotniczych. Moskwa, Bukareszt, Belgrad i Sofia były następne - w 1959 roku. Do 1989 roku Austrian Airlines były jedyną zachodnioeuropejską linią lotniczą, która prowadziła loty rejsowe do wszystkich stolic wschodnioeuropejskich, z wyjątkiem Tirany. Były to wtedy Belgrad, Budapeszt, Bukareszt, Moskwa, Praga, Sofia i Warszawa. Ponadto istniały już wtedy połączenia także z Zagrzebiem. W letnim rozkładzie lotów 2004 Austrian Airlines latają w sumie do 39 miast w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w państwach WNP.
Już na długo przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej Austrian Airlines we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT zoptymalizowały ofertę lotów pomiędzy Polską i Austrią. W Polsce oprócz połączeń do stolicy, Warszawy, istnieją również od 1994 roku połączenia do turystycznie i gospodarczo w takim samym stopniu interesującego miasta uniwersyteckiego - Krakowa oraz od 2002 roku do Poznania - miasta targów i centrum handlowego na zachodzie kraju.
Z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, które od jesieni 2003 roku są członkiem światowego sojuszu lotniczego Star Alliance, zawarto obowiązującą na wszystkich trasach między Polską a Austrią umowę Code Share, która obejmuje w sumie 55 lotów tygodniowo. Pomiędzy Warszawą a Wiedniem i vice versa jest pięć lotów rejsowych dziennie, z i do Krakowa dwa loty dziennie, a do Poznania sześć połączeń tygodniowo.
W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.
Dołącz do dyskusji: AHA dla Austrian Airlines