Akcent Media rozszerza ofertę
Akcent Media, spółka zależna AMS, rozszerza prowadzoną działalność
Akcent nadal będzie oferował Klientom reklamę na stacjach benzynowych, ale dodatkowo prowadzić będzie dom produkcyjny zajmujący się koordynacją druku plakatów dla AMS-u i podmiotów zewnętrznych. W grudniu zmienił się skład Zarządu Spółki: obowiązki dotychczasowego prezesa Romana Mikulskiego przejął Sobiesław Kulej. Dotychczasowy z-ca prezesa, Zbyszko Dzięgielewski, pełni obecnie funkcję dyrektora sprzedaży. Radzie Nadzorczej Akcentu przewodniczy Piotr Matras, wiceprezes Zarządu AMS SA.
Firma Akcent powstała w 1998 roku. W 1999 roku stworzyła pierwszą ogólnopolską sieć małoformatowych powierzchni reklamowych oferowanych na stacjach paliw w postaci nakładek na pistolety paliw oraz pomptopery - dwustronne tablice w formacie od A4 do A3.
W ofercie Akcent Media znajduje się ponad 700 nowoczesnych stacji benzynowych na terenie całego kraju spełniających najwyższe europejskie standardy. Wszystkie stacje znajdują się w aglomeracjach miejskich, przy głównych drogach i węzłach komunikacyjnych oraz posiadają sklepy i rozbudowane zaplecze usługowe.
Dołącz do dyskusji: Akcent Media rozszerza ofertę