Akcja informacyjno-promocyjna SOYA MENO
W połowie stycznia 2004 r. rozpoczęła się niszowa akcja informacyjno-promocyjna firmy farmaceutycznej Medana Terpol Group dla preparatu menopauzalnego Soya Meno
Skierowana jest do kobiet w wieku 45+. Agencja reklamowa ORPHA opracowała materiały informacyjne akcji, w tym ,,Dzienniczek zdrowia kobiety po czterdziestce”. Od innych, typowych poradników dla kobiet w tym wieku, "Dzienniczek" odróżnia się formatem i kolorystyką oraz wyjątkową funkcjonalnością. Jest on podręcznym vademecum medycznym i osobistą książeczką zdrowia, do której lekarz wpisuje notatki z badania, a pacjentka obserwacje o stanie swojego organizmu.
"Dzienniczek zdrowia kobiety po czterdziestce" został entuzjastycznie przyjęty przez ginekologów. Jest on doskonałym materiałem wspierającym terapię kobiet w okresie menopauzalnym.
Dołącz do dyskusji: Akcja informacyjno-promocyjna SOYA MENO