Alan Pajek i Ewa Bojanowska zbudują dział marketingu w Laurens Coster
W strukturze agencji Laurens Coster powstaje dział marketingu. Stworzą go Alan Pajek i Ewa Bojanowska, którzy właśnie dołączyli do spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Dział marketingu Laurens Coster skupi się na budowaniu widoczności firmy na zewnątrz oraz budowaniu relacji z klientami. Na jego czele stanie Alan Pajek, który obejmie stanowisko chief of growth. Będzie raportować do Jana Biłyka, CEO Laurens Coster.
- Cieszę się, że dostałem możliwość objęcia pieczy nad rozwojem Laurens Coster. W planach na nadchodzący czas mamy, między innymi, zacieśnienie współpracy z naszymi partnerami technologicznymi - Google Cloud, Amplitude, Tealium oraz Marigold, a także rozszerzenie dostępności naszych usług dla jeszcze większego grona polskich i europejskich marek. Matematyk Clive Humby powiedział już w 2006 roku, że “dane to nowa ropa” i obecnie nasi klienci coraz lepiej zdają sobie z tego sprawę. Laurens Coster posiada wyjątkową zdolność spojrzenia na dane w sposób wszechstronny, który nie tylko porządkuje i aktywuje ich potencjał, ale często otwiera całkiem nowe biznesowe perspektywy - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Alan Pajek.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W nowo powstałym dziale funkcję marketing managerki obejmie Ewa Bojanowska, która będzie raportować do Alana Pajki.
- Laurens Coster to firma z bogatym portfolio projektów, w których centrum są dane. Działając przy projektach marketingowych od lat, widzę ogromny i niestety często niewykorzystany potencjał danych. Wiem, że ich rosnąca ilość we współczesnym świecie potrafi być przytłaczająca. Cieszę się, że w nowej roli będę mogła przedstawić członkom branży marketingowej narzędzia, które pozwalają być na bieżąco z dostępną technologią i efektywnie wykorzystywać wiedzę płynącą z danych - mówi Ewa Bojanowska.
Alan Pajek doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji Leo Burnett Portugal, jako dyrektor kreatywny agencji 62 weeks, a ostatnio był CMO oraz wiceprezesem Ediko. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Z kolei Ewa Bojanowska przez ponad 7 ostatnich lat pracowała w New Europe Film Sales, gdzie odpowiadała za promocję i marketing, była m.in. zaangażowana w kampanię oscarową filmu „Boże Ciało” Jana Komasy. Ukończyła Sztukę Mediów na ASP w Warszawie oraz Produkcję Filmową w Łódzkiej Szkole Filmowej.
Laurens Coster istnieje na rynku od 12 lat
Laurens Coster to skupiona na danych agencja, która funkcjonuje na rynku od ponad 12 lat. Wśród klientów firmy są takie marki jak: Empik, Hebe, Kompania Piwowarska, British American Tobacco, Sinsay czy RTV Euro AGD.
Dołącz do dyskusji: Alan Pajek i Ewa Bojanowska zbudują dział marketingu w Laurens Coster