Aleksander Frydrych: z Walk Digital do Grey Group
Aleksander Frydrych - dotychczas pracujący w agencji Walk Digital - dołączył do zespołu agencji reklamowej Grey Group. Będzie zajmować się poszerzaniem digitalowych kompetencji grupy.
Frydrych jako deputy creative director będzie zajmował się poszerzaniem digitalowych kompetencji w grupie.
- Świat się zmienia, reklama się zmienia, a my w Grey nie chcemy się temu przyglądać, tylko chcemy ten zmieniający się świat reklamowy współtworzyć. Zatrudnienie Alka, który jest jednym z najwybitniejszych kreatywnych w Polsce, jest kolejnym krokiem w stronę bycia supernowoczesną agencją - mówi Jakub Korolczuk, executive creative director w Grey.
Aleksander Frydrych od 9 lat związany jest z reklamą, w tym od początku bezpośrednio z internetem. Ostatnio, od 2013 roku pracował w agencji Walk Digital. Zajmował tak kolejno stanowiska: senior digital creative i digital creative director.
Wcześniej pracował w The Addictives oraz w Change Integrated. Był też związany z agencjami Scholz&Friends i Leo Burnett.
Dołącz do dyskusji: Aleksander Frydrych: z Walk Digital do Grey Group