Alicja Basiewicz i Emilia Wilamowska awansowały w Optimum Media OMD
Alicja Basiewicz awansowała na group account directora a Emilia Wilamowska na CEE senior accounta w strukturach Optimum Media OMD.
Alicja Basiewicz będzie odpowiedzialna za koordynacje działań reklamowych w regionie CEE dla Johnson&Johnson Poland. Zastąpiła Annę Podskarbi, która od lutego sprawuje obowiązki deputy managing directora w Optimum Media OMD.
Basiewicz rozpoczęła pracę w branży w 2000 roku w domu mediowym Starcom, później doświadczenie zdobywała w Media Gruppa i MindShare. Od 2005 roku związana jest z Omnicom Media Group.
W zespole obsługującym Johnson and Johnson awansowała również Emilia Wilamowska. Obecnie zajmuje stanowisko CEE senior accounta - będzie odpowiedzialna za strategiczną obsługę marek z kategorii Beauty, Baby oraz Vision Care na rynku polskim.
Wilamowska od końca roku 2009 współtworzyła i rozwijała nową jednostkę w ramach istniejących struktur Optimum-media OMD, zajmującą się koordynacją działań mediowych dla Johnson&Johnson na rynkach CEE.
Dołącz do dyskusji: Alicja Basiewicz i Emilia Wilamowska awansowały w Optimum Media OMD