„Jak tak, to Allegro” w nowym cyklu reklam
Pod hasłem „Jak tak, to Allegro” ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa, skupiająca się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie. Działania przygotowała agencja DDB Warszawa.
W odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów, Allegro prezentuje nową międzynarodową strategię komunikacyjną, która kładzie nacisk na codzienność i spełnianie różnorodnych potrzeb konsumentów poprzez szeroką selekcję produktów dostępnych na platformie.
Zobacz: Automaty Allegro coraz bardziej zapełnione. Allegro Pay dalej rośnie
Nowa komunikacja Allegro
- Nowa podejście do komunikacji to nie tylko kolejny krok w rozwoju Allegro, ale także reakcja na rosnące zapotrzebowanie klientów na bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe. To już pewne: w sieci kupować będziemy już tylko więcej, częściej, eksplorując kolejne kategorie, sięgając po nowości i zaspokajając potrzeby z każdej dziedziny. Na tak rysującą się przyszłość udzielamy prostej odpowiedzi: Jak tak, to Allegro - Wojciech Bogdan, chief marketing and FinTech officer w Allegro.
Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na roli platformy w spełnianiu bardziej i mniej typowych potrzeb konsumentów. Nowa komunikacja ma być lekka, zabawna i bliska doświadczeniom codzienności.
Pierwsza kampania Allegro w nowej odsłonie ukazała się 15 kwietnia. Przedstawia historię wielu różnych bohaterów w życiowych sytuacjach, w których z pomocą przychodzi im największy polski marketplace z bogatą ofertą produktów i dostępnych kategorii. Nowa strategia ma charakter międzynarodowy, co podkreśla istotną rolę Allegro w branży e-commerce w regionie.
- Nasza platforma działa w oparciu o te wartości: wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba – Allegro ma na nią odpowiedź. Dzięki takiemu podejściu możemy oferować unikalne usługi dostosowane do różnych wymagań naszych konsumentów, takie jak Allegro Smart!, Gwarancja Najniższej Ceny czy atrakcyjne okazje w ramach Allegro Days – mówi Karolina Sytnyk, brand management expert w Allegro.
Kampanię wesprą różnorodne formaty telewizyjne, VOD, YouTube, display, outdoor, CLP, social media.
Zobacz: Allegro wybrało agencję do promocji słowackiej wersji platformy
Strategię, koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny nad nową platformą komunikacji powierzono agencji DDB Warszawa. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukował dom produkcyjny Moon Films. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Starcom a na rynku czeskim PHD Media oraz Allegro.
Dołącz do dyskusji: „Jak tak, to Allegro” w nowym cyklu reklam