Amazon będzie sprzedawał subskrypcje usług zewnętrznych firm
Platforma Amazon uruchomiła platformę pośredniczącą w sprzedaży subskrypcji zewnętrznych dostawców usług. Wśród partnerów rozwiązania są wydawcy prasowi, serwisy VoD i dostawcy usług opartych na chmurze.
Nowy projekt nosi nazwę „Subscribe with Amazon" i został udostępniony w poniedziałek dla użytkowników Amazona w Stanach Zjednoczonych korzystających z opcji Prime.
Przedstawione przez firmę Jeffa Bezosa rozwiązanie pozwala na subskrypcję z poziomu Amazona wielu usług oferowanych przez zewnętrznych dostawców.
Według zapowiedzi „Subscribe with Amazon" pozwala np. na proste zamówienie pełnego dostępu do treści pochodzących od wydawców prasowych („Chicago Tribune”, „Los Angeles Times”, „Wall Street Journal”, „New Yorker”), biblioteki serwisu SlingTV czy wykupienie konta premium na platformie Dropbox Plus.
Według zapowiedzi Amazona w niedalekiej przyszłości lista partnerów nowego rozwiązania będzie poszerzana, planowana jest także sprzedaż pojedynczych produktów, np. wybranych tytułów filmowych oferowanych przez konkretne serwisy VoD.
Dołącz do dyskusji: Amazon będzie sprzedawał subskrypcje usług zewnętrznych firm