Anna Starmach ambasadorką marki Basia
Agencje Reprise i Initiative (Mediabrands) przygotowały kampanię wspierającą markę Basia, w której po raz pierwszy wystąpiła ambasadorka Anna Starmach, gospodyni programów kulinarnych i jurorka programu "MasterChef" w TVN.
Firma GoodMills Polska po raz pierwszy zdecydowała się zaangażować znaną osobę do udziału w promocji linii mąk Basia. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Starmach, kucharkę, autorkę książek kucharskich i portalu kulinarnego, a przede wszystkim jurorkę polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior.
Na potrzeby promocji zespoły nonstandard i social quality agencji Reprise przygotowały pełną strategię komunikacji.
Obecny etap kampanii obejmuje akcję sponsoringową w TV, promocję w mediach społecznościowych oraz poradniki kulinarne. Dodatkowo agencja Reprise zajęła się obsługą reklamową brandu w social mediach i wsparciem strony basiazsercem.pl.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production.
Wartość budżetu i długość trwania kampanii nie zostały podane.
Anna Starmach wcześniej była bohaterką reklam m.in. takich marek, jak Vizir, Leroy Merlin, Doppelherz.
Dołącz do dyskusji: Anna Starmach ambasadorką marki Basia