SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Anna German” hitem TVP1. Serial oglądało 6,3 mln widzów

Biograficzny serial „Anna German” oglądało w TVP1 średnio 6,27 mln osób. Produkcja ponad trzykrotnie podniosła oglądalność Jedynki w piątkowe wieczory i nie dała szans konkurencji. Wpływy z reklam wyniosły 6,4 mln zł.

„Annę German” na antenie TVP1 oglądać można było w okresie od 22 lutego do 3 maja br., w piątki o godz. 20.30. Średnia widownia dziesięciu odcinków serialu wyniosła aż 6,27 mln osób, co przełożyło się na 38,79 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 25,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Największą widownię biograficzna produkcja zgromadziła 15 marca br. Odcinek pokazany tego dnia obejrzało aż 6,80 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVP1 w paśmie emisji serialu zyskała aż 4,44 mln widzów. Wówczas stację w piątki o 20.30 oglądało średnio 1,83 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 11,82 proc. oraz 12,46 proc.

W paśmie nadawania „Anny German” Jedynka była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycję w tym czasie zajął Polsat, nadający wówczas „Tylko taniec” (raz pokazany został film fabularny „Artur i Minimki 3. Dwa światy”), co przełożyło się na 13,03 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 10,19 proc.) oraz TVP2 („Rodzinka.pl” oraz „Płocka Noc Kabaretowa 2013”; 7,29 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej. Tutaj przewaga TVP1 była jednak zdecydowanie mniejsza.

Serial przyniósł Jedynce wpływy reklamowe wynoszące 6,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Anna German” to biograficzny serial produkcji rosyjskiej, ukraińskiej, polskiej i chorwackiej, pokazujący burzliwą i dramatyczną historię życia polskiej piosenkarki, która zrobiła międzynarodową karierę w latach 60. i 70. W roli głównej wystąpiła w nim Joanna Moro (więcej na ten temat).


Trzy topowe odcinki „Anny German”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
15-03-2013679663940,04%
12-04-2013654716939,92%
05-04-2013649842539,14%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1-Anna German627464138,79%25,41%
Polsat210771413,03%15,92%
TVN164787910,19%15,73%
TVP211785007,29%10,07%



 

Dołącz do dyskusji: „Anna German” hitem TVP1. Serial oglądało 6,3 mln widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mariusz
Świetny serial, więcej takich ról Pani Joanno. Myślę, ze nie tylko ja jestem wielbicielem Pani talentu. Wreszcie dobre"kino" telewizyjne, a nie nie tylko naprędce sklecone inscenizacje wypocin Łepkowskiej.
odpowiedź
User
widzC
6.5 mln z reklam przy takiej oglądalności i tylu odcinkach? To jakaś kpina.
Byle powtórka w Polsacie czy TVN zarabia więcej.
odpowiedź
User
Piotr
Te wyniki oglądalności zadają kłam wciąż powtarzanemu twierdzeniu, że w walce o oglądalność trzeba produkować gnioty schlebiające najniższym gustom. Jak widać nie trzeba. Ludzie są spragnieni normalnego, rzetelnie nakręconego filmu, serialu. Szkoda, że TVP już takiego nie potrafi wyprodukować i musimy je importować z Rosji....
odpowiedź