Anna Maria Jopek reklamuje Yoskine
Rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej kremów Yoskine. Twarzą akcji obejmującej telewizję, prasę i internet jest piosenkarka Anna Maria Jopek.
Kampania reklamowa nowej serii kremów Yoskine '30+', '40+' i '50+' przeciwdziałających starzeniu się skóry podkreśla, że dopasowują się one do indywidualnych potrzeb cery, mają nowatorskie konsystencje i są dostępne również w wersji podróżnej.
Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat o mieszkających w miastach oraz mających wykształcenie średnie lub wyższe i dochody powyżej średniej krajowej.
Akcja - zaplanowana do maja - obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVP Info, TVN 24, TVN Style), prasę (lifestylowe magazyny kobiece), internet (konkurs i bannery w serwisie Wizaż.pl) i działania PR (advertoriale). Nazwę i kreację dla nowej linii Yoskine przygotowała agencja Cztery Czwarte, natomiast koncepcją marki, strategią jej pozycjonowania i komunikacji oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Anna Maria Jopek reklamuje Yoskine