SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Szaluś: z G+J do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

Od 5 października br. Anna Szaluś dołączy do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło, gdzie obejmie stanowisko managera ds. kluczowych klientów. Zastąpi na nim Joannę Jaroć, która rozstaje się ze spółka.

Anna Szaluś będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w “Zwierciadle” i “Sensie”. Przez ostatnie siedem lat zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w wydawnictwie G+J Polska, m.in. w miesięczniku “Claudia”.

Dołącz do dyskusji: Anna Szaluś: z G+J do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna-fan
Ania, gratulacje dobrego wyboru. Twój ruch wielu zainspiruje i jest znamienny dla dziwnych zmian jakie w G+J wprowadziła Pani Malicka. Szkoda, że pewien fajny okres się kończy... ale zaczyna się także kolejny.
Być może będzie jeszcze fajniejszy :)
Powodzenia.
odpowiedź
User
S
powinno być łatwiej - zwierciadło nie ma takiej presji na kaskę z reklam.
odpowiedź
User
hg
Świetna kobieta, dobry zawodnik! Aniu, mam nadzieję, że jesteś zadowolona z tej zmiany.
odpowiedź