Answear w nowej kampanii pokazuje, że inspiruje nie tylko modą (wideo)
Internetowy sklep multibrandowa Answear.com rozpoczyna pod hasłem "Lifespiration starts here" nową kampanię, będącą częścią odświeżonej strategii marki. Pokazuje w niej, że inspiruje nie tylko modą.
W filmie reżyserowanym przez Monikę Kmitę, obok aktorek, występują autentyczne bohaterki, które przedstawiają swoją osobowość.
Na ekranie pojawia się między innymi Izabela Sopalska-Rybak, trenerka, działaczka społeczna, prezeska Fundacji Kulawa Warszawa oraz zawodniczka Warszawskiej Drużyny Rugby na Wózkach Four Kings.
Spot przedstawia również sylwetkę Bożeny Wydrowskiej, artystki wizualnej, perfomerki i choreografki. Sceny walki powstały z udziałem Sashy Sidorenko, polskiej i ukraińskiej pięściarki zawodowej, mistrzyni Ukrainy i zawodowej mistrzyni Europy w boksie.
Kampania odsłania nowe karty w ramach wdrożenia strategii "Lifespiration starts here", która zapoczątkowana została poprzez wprowadzenie do sprzedaży kolekcji answear.LAB Girl Power - stworzonej przez kobiety i dla kobiet, będącej manifestem żeńskiej siły i odwagi.
Kampanii towarzyszy międzynarodowy konkurs Lifespiration starts here, w którym każdy może podzielić się inspirującymi zdjęciami i materiałami video za pośrednictwem Instagrama – nagrodą główną jest 5000 zł.
Strategia sklepu będzie opierała się również na rozszerzeniu oferty produktowej o szeroko pojęty „lifestyle”.
Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (display). Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Feeders, za zakup tv na rynku polskim i części rynków europejskich: OMD, natomiast działania komunikacyjne realizuje Havas PR. Spot wyprodukował Film Reaktor, zdjęcia zrealizował Nikodem Marek. Film został zrealizowany w Warszawie (m.in. w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie i Pałacu Kultury i Nauki). Utwór muzyczny użyty w filmie to Celeste - Stop this flame.
Dołącz do dyskusji: Answear w nowej kampanii pokazuje, że inspiruje nie tylko modą (wideo)