AOL kupił 5min Media i Thing Labs
Oprócz przejęcia technologicznego bloga TechCrunch, AOL kupił także firmy 5min Media i Thing Labs.
5min Media to internetowa platforma dystrybuująca treści wideo, w której katalogu znajduje się ponad 200 tys. materiałów od ponad tysiąca medialnych firm i niezależnych producentów. Według comScore, w sierpniu miała ona za oceanem 20 milionów unikalnych użytkowników i ponad 130 milionów wyświetleń klipów.
Z kolei Thing Labs to firma stojąca za aplikacją Brizzly, która umożliwia korzystanie z serwisów społecznościowych Twitter i Facebook. AOL planuje wykorzystać niektóre z funkcji Brizzly w swoim komunikatorze internetowym AIM.
Szczegóły finansowe obu transakcji nie zostały ujawnione. Według nieoficjalnych doniesień, AOL zapłacił za 5min Media od 50 do 65 milionów dolarów.
Dołącz do dyskusji: AOL kupił 5min Media i Thing Labs