'APAP Extra - Extra skuteczny, ale bezpieczny!'
W związku z wprowadzeniem nowego produktu na polski rynek apteczny pod koniec czerwca br. ruszyła kampania reklamowa APAP Extra.
Kampania telewizyjna APAP Extra oparta jest na dwóch "testimonialach" - w spotach reklamowych bohaterki zwierzają się widzom ze swoich problemów. W filmach wykorzystano duże zbliżenia twarzy występujących w nich kobiet. Dzięki temu egzekucyjnemu zabiegowi, oglądający bardziej koncentruje się na wypowiadanych przez bohaterki słowach.
Główne cele komunikacyjne stojące przed kampanią to: zbudowanie świadomości APAP Extra jako leku skutecznego, a pomimo tego bezpiecznego dla organizmu oraz odróżnienie od podstawowej wersji leku APAP. Autorami pomysłu spotu są członkowie zespołu kreatywnego agencji Red 8 Communications Group, która obsługuje markę APAP Extra w zakresie ATL-u. Spoty wyreżyserowała Agnieszka Glińska.
Kampania jest zaplanowana w głównych stacjach telewizyjnych między innymi w: TVP1, TVP2, TVP 3, TVN, Polsat. Jednocześnie APAP Extra będzie wspierany POSami, reklamą prasową, kampanią internetową oraz działaniami z zakresu PR. Kampania została zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Starcom.
Opakowanie APAP Extra zostało zaprojektowane przez Studio DN.
Dla APAP Extra pracuje zespół Red8 Communications w składzie:
Zespół Account: Piotr Potorski i Jakub Mikita
Zespół kreatywny: Mirek Kulisz i Bartek Czober.
Dołącz do dyskusji: 'APAP Extra - Extra skuteczny, ale bezpieczny!'