"Apetyt na życie"
Tematem najnowszej kampanii reklamowej wody Nałęczowianka stworzonej przez Agencję Saatchi&Saatchi na zlecenie Nestle Waters Polska jest niepohamowany 'Apetyt na życie'
Osoby, które piją Nałęczowiankę mają niezwykły, wprost nieograniczony apetyt na życie, dlatego nie są w stanie opanować witalności, jaka z nich emanuje każdego dnia. Na takiej idei kreatywnej oparta jest najnowsza kampania reklamowa marki Nałęczowianka przygotowana przez Agencję Saatchi&Saatchi. W spocie reklamowym występują osoby, odczuwające nieoczekiwany dla nich samych przypływ chęci do życia i radości.
Celem kampanii jest zakomunikowanie, że Nałęczowianka to naturalny koktajl minerałów, to dostępne źródło zdrowia, optymizmu i nieustającego "Apetytu na życie" oraz poinformowanie konsumentów o nowym, dynamicznym wizerunku Nałęczowianki, który kojarzy się z radością, witalnością wpisując się w zdrowy
i nowoczesny styl życia.
Pierwszy etap kampanii rozpoczął się na początku maja i obejmie swym zasięgiem następujące stacje telewizje: TVN, TVN7, TVP, TV4 i Polsat. Grupą odbiorców działań marketingowych są kobiety i mężczyźni, którzy mieszkają w miastach powyżej 50 tyś. mieszkańców, o średnim i wyższym miesięcznym dochodzie.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Universal McCann. Za działania PR związane z marką Nałęczowianka odpowiada natomiast Agencja 180o Public Relations.
Agencja Saatchi&Saatchi wygrała przetarg na full-serwisową obsługę marki Nałęczowianka pod koniec lutego br. Podpisana umowa ma charakter długoterminowy.
Klient: Nestle Waters Polska
Agencja: Saatchi&Saatchi
Przedstawiciele klienta: Anna Makowska, Artur Kiersznowski
Przedstawiciele agencji: Joanna Hurda, Michał Krejza, Michał Laskowski
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Jolanta Gorczyńska
Copywriter: Kalina Domańska.
Dołącz do dyskusji: "Apetyt na życie"