SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Aplauz aplauz!” oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

Pierwsza seria nowego show „Aplauz aplauz!” zgromadziła średnio 2,3 mln widzów, a TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł. Druga edycja formatu może trafić na antenę za rok.

Program „Aplauz aplauz!” oglądać można było w TVN w niedziele o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 15 listopada br. Cała pierwsza edycja muzycznego show przyciągnęła przed ekrany średnio 2,29 mln widzów, co zapewniło stacji 13,40 proc. udziału w grupie 4+ i 12,64 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek widowiska, który obejrzało 2,49 mln osób.

Widownia „Aplauz aplauz!” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

06-09-2015

2 493 991

15,10%

13-09-2015

2 488 032

15,37%

20-09-2015

2 487 588

14,78%

TVN w czasie emisji muzycznego formatu zajął drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, emitująca wtedy gł. „Pogodę”, i „Dziewczyny ze Lwowa”, co dało jej 19 proc. udziału. Trzecie miejsce wśród kanałów tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat („Tylko muzyka”, „Życie Pi”; 11,30 proc.), a czwarte - TVP2 (filmy fabularne; 5,87 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej - przewaga będącej liderem Jedynki nad trzecim Polsatem wyniosła tutaj jednak zaledwie 0,56 pkt. proc. udziału.

Oglądalność programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 241 158

19,00%

12,83%

TVN - Aplauz aplauz!

2 286 222

13,40%

12,64%

Polsat

1 927 333

11,30%

12,27%

TVP2

1 000 620

5,87%

7,52%

Cennikowe wpływy reklamowe z pierwszej edycji show wyniosły 19,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Aplauz aplauz!” dzieci śpiewały na scenie z dorosłymi: rodzicami czy dziadkami. Na etapie castingowym było 20 duetów, a do głównej rywalizacji przeszło 12. O losach uczestników decydowali jurorzy: Małgorzata Ohme, Anna Rusowicz i Piotr Rubik oraz publiczność w studiu. Show prowadziła Agnieszka Szulim, a produkowała go firma Rochstar.

Zwycięzcą pierwszej edycji  formatu zostały Kinga i Ania. Para wygrała udział w profesjonalnych warsztatach wokalnych oraz rodzinną wycieczkę o wartości 20 tys. zł.

TVN jest zadowolony z wyników oglądalności programu. Druga edycja „Aplauz, aplauz!” nie pojawi się na pewno w ramówce wiosennej, ale ma wrócić na antenę TVN jesienią przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Aplauz aplauz!” oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Wbrew pozorom nie jest to zły program. Nie czułem żenady jak w przypadku innych show z udziałem dzieci. Ciekawe czy finalnie wygrają z 10 edycją MBTM, bo to była ich główna konkurencja.
0 0
odpowiedź
User
Bb
Jakoś jak zawsze z dystansem podchodziłem do Agnieszki Szulim, tak po tym programie przekonała mnie do siebie. Gratuluje (według mnie) udanego debiutu!
0 0
odpowiedź
User
Nice
Według mnie program ok. Pierwsze dwa odcinki wyciskały łzy. Potem było troche słabiej, ale pod koniec sie rozkręciło . Fajnie ze jurorzy nie grali na siebie jak w Małych Gigantach. Dzieci nie były obśmiewanie. Szulimowa tez mnie zaskoczyla na plus.
0 0
odpowiedź