SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Archibald promuje się w stylu retro

W internecie, prasie i outdoorze startuje właśnie kampaniareklamowa szkoły językowej Archibald. Akcja w humorystyczny sposóbnawiązuje do stylu retro.

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa Centrum JęzykaAngielskiego Archibald utrzymana jest w konwencjinostalgiczno-humorystycznej. W osobnych kreacjach przeznaczonychdla środowisk biznesowych oraz młodzieży i studentów wykorzystanoarchiwalne fotografie z lat 20. opatrzone sloganami podkreślającymizalety tej szkoły. Kampania łączy cele wizerunkowe i informacje oaktualnych promocjach dostępnych w Archibaldzie.

arxchibald

Akcja prowadzona jest w prasie (m.in. "Gazeta Wyborcza","Rzeczpospolita", "Personel i Zarządzanie", "Personel Plus"),internecie (serwisy ogólne, branżowe i biznesowe) i outdoorze(billboardy w metrze, ulotki).

Kreację kampanii zaplanowanej do połowy lutego przygotowałaagencja reklamowa Lapart, a planowaniem mediów zajęła się agencjainternetowa ClickAd.

Dołącz do dyskusji: Archibald promuje się w stylu retro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl