Archibald promuje się w stylu retro
W internecie, prasie i outdoorze startuje właśnie kampaniareklamowa szkoły językowej Archibald. Akcja w humorystyczny sposóbnawiązuje do stylu retro.
Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa Centrum JęzykaAngielskiego Archibald utrzymana jest w konwencjinostalgiczno-humorystycznej. W osobnych kreacjach przeznaczonychdla środowisk biznesowych oraz młodzieży i studentów wykorzystanoarchiwalne fotografie z lat 20. opatrzone sloganami podkreślającymizalety tej szkoły. Kampania łączy cele wizerunkowe i informacje oaktualnych promocjach dostępnych w Archibaldzie.
Akcja prowadzona jest w prasie (m.in. "Gazeta Wyborcza","Rzeczpospolita", "Personel i Zarządzanie", "Personel Plus"),internecie (serwisy ogólne, branżowe i biznesowe) i outdoorze(billboardy w metrze, ulotki).
Kreację kampanii zaplanowanej do połowy lutego przygotowałaagencja reklamowa Lapart, a planowaniem mediów zajęła się agencjainternetowa ClickAd.
Dołącz do dyskusji: Archibald promuje się w stylu retro