Artegence dla Gorącego Kubka Knorr
Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowysmak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zupinstant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnieniepozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.
Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowanianowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiająsię na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net wsieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard,double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle300x250.
Strona konkursu "Kubek Pełen Sera" (http://www.tegomitrzeba.pl)przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jejintegralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którymgłówną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów nożydo sera marki Berghoff.
Akcja internetowa, którą przygotowała Artegence, uzupełnia silnąkampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze.
Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.
Dołącz do dyskusji: Artegence dla Gorącego Kubka Knorr