Arteria w natarciu
Arteria rozpoczyna kampanię sprzedażowo - wizerunkową
Arteria - firma specjalizująca się w zarządzaniu relacjami z klientami oraz wsparciem sprzedaży, wchodząca w skład grupy Nova Communications (NC), rozpoczęła w lipcu br własną kampanię sprzedażową. Celem podejmowanych działań jest pozyskanie do końca 2004 roku minimum trzech, nowych Klientów.
Strategia komunikacji została przygotowana wspólnie z agencją reklamową Polymus Integrated Communication (należącą do NCG), który opracował kreację materiałów direct mail.
Kampania opiera się na integracji telemarketingu, direct mailingu i działaniach zespołu senior konsultantów Arterii.
"W grupie docelowej, do której kierujemy naszą ofertę znajduje się 500 dużych przedsiębiorstw, głównie z sektorów finansowego, farmaceutycznego, wydawniczego, telekomunikacyjnego, samochodowego i spożywczego. W okresie lipiec - wrzesień 2004 planujemy bezpośrednie dotarcie poprzez działania telemarketingowe i przesyłkę bezpośrednią do 300 dyrektorów sprzedaży i marketingu. Rolą zespołu senior konsultantów jest doprowadzenie do podpisania min. 3 kontraktów na obsługę działań wsparcia sprzedaży jeszcze w roku 2004" - komentuje Riad Bekkar - dyrektor sprzedaży Arterii.
Arteria specjalizuje się w technikach wsparcia sprzedaży, integrując trzy obszary biznesowe: baz danych - contact centre - terenowych struktur sprzedaży. "Dzięki umiejętności integracji wszystkich dostępnych narzędzi bezpośrednio wspierających sprzedaż oraz zaawansowanej technologii, potrafimy zaproponować kompleksowe rozwiązania zaprojektowane na bazie aktualnej analizy strategii sprzedaży naszych Klientów." - mówi Wojtek Bieńkowski - dyrektor zarządzający Arterii.
Dołącz do dyskusji: Arteria w natarciu