ASM Sales Force Agency i agencja reklamowa Kore ze wspólną ofertą
Agencja marketingowa ASM Sales Force Agency rozpoczyna długoterminową współpracę z agencją reklamową Kore.
W ramach współpracy obie firmy przygotowały wspólną ofertę rozwiązań typu end-to-end dla klientów.
ASM Sales Agency od 18 lat realizuje usługi z zakresu merchandisingu i leasingu pracowniczego oraz oferuje zintegrowane działania wspierające sprzedaż. Należy do notowanej na giełdzie ASM Group.
- Od dłuższego czasu szukaliśmy na polskim rynku partnera spełniającego nasze wymagania. Z zespołem KORE współpracowaliśmy już przy paru projektach, dlatego wiemy, że potrafi wywołać u konsumentów efekt “wow” i stanie na wysokości zadania - mówi Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency.
Z kolei agencja Kore od ponad 10 lat tworzy strategie reklamowe, projekty ATL, BTL oraz kampanie w digital i social media.
- Dzięki współpracy z ASM SFA będziemy mieć jeszcze więcej okazji do wcielania w życie kreacji zmieniających sklepy w swoiste galerie doświadczeń - mówi Tomasz Więckowski, CEO i założyciel Kore.
Wśród obecnych klientów agencji Kore są m.in. Colian (Śliwka Nałęczowska), Solidarność, Familijne, Hasco Lek (Juvit), Panasonic, DOZ, Pierre Fabre, Velvet Care, Inco (Ludwik), Pamapol.
Z usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu ASM korzystają m.in.: Danone, Mondelez International, Żywiec Zdrój, Canon, Bacardi Martini, Nutricia, Pernod Ricard, Lorenz Bahlsen, 3M, Spectrum Brands.
Dołącz do dyskusji: ASM Sales Force Agency i agencja reklamowa Kore ze wspólną ofertą