ASP zadowolony ze sprzedaży "Dziewczyny"
Średnia sprzedaż miesięcznika "Dziewczyna" w okresie styczeń-maj 2006 r. wyniosła 154 tys. egzemplarzy.
Oznacza ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku (dane ZKDP: średnia sprzedaż, styczeń-maj 2006) - czytamy w komunikacie Axel Springer Polska.
Jeszcze wyższą sprzedaż miesięcznik uzyskał w czerwcu i lipcu - według danych własnych wydawcy czerwcowe wydanie sprzedało się w ponad 163 tysiącach egzemplarzy, a lipcowe - 220 tysiącach.
Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych: "Bardzo nas cieszą doskonałe wyniki, szczególnie wielkość sprzedaży w czerwcu i lipcu, która świadczy o tym, że "Dziewczynie" udało się przyciągnąć dużą liczbę czytelniczek zamkniętej Filipinki. W ostatnich miesiącach obserwujemy także wzrost obrotów reklamowych potwierdzający przejęcie znacznej części zleceń reklamowych naszej dotychczasowej konkurentki".
Sprzedaż miesięczników młodzieżowych w maju 2006 - liderem "Twist" (więcej).
Dołącz do dyskusji: ASP zadowolony ze sprzedaży "Dziewczyny"