"Pewność niskich cen" w kampanii Auchan
Pod hasłem “Pewność niskich cen” ruszyła nowa kampania komunikacyjna sieci sklepów Auchan Polska.
Kampania podkreśla pewność niskich cen i duży wybór produktów w sklepach Auchan oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych.
Detalista zaznacza, że realizuje politykę niskich cen, utrzymując niezagrożoną pozycją lidera wśród sieci handlowych, z najtańszym koszykiem zakupowym na rynku czego potwierdzeniem są niezależne rankingi cenowe ASM czy Koszyk dla handlu.
Spoty przygotowane w ramach pierwszej odsłony kampanii emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych.
- Troska o siłę nabywczą klientów jest dla Auchan priorytetem. Budujemy najlepszą szeroką ofertę a także konsekwentnie realizujemy politykę niskich cen od kiedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego rankingu, w których od lat niemal w każdym miesiącu jesteśmy na pozycji lidera. Obecnie rozpoczęliśmy kampanią “Pewność niskich cen”, w której podkreślając pewność cen chcemy także podpowiadać jak korzystać z naszej oferty i okazji cenowych. Jesteśmy przekonani, że klienci chętnie skorzystają z propozycji, które dla nich przygotowaliśmy – mów Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska.
Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw.
Dołącz do dyskusji: "Pewność niskich cen" w kampanii Auchan
Bo niby jak by brzmiało hasło z biedronki ... "pewność palet na sklepie"? hehehe