SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse w Discovery Networks Europe

Maurizio Vitale został vice-prezesem ds. promocji i marketingu na region europy, afryki i bliskiego wschodu.

Discovery Networks Europe poinformowała powołaniu Maurizo Vitale na stanowisko Vice Prezesa ds. Promocji i Marketingu.

Vitale będzie bezpośrednio raportował do Arthura Bastingsa, General Managera na region  Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Discovery Networks Europe. Maurizo Vitale będzie pracował w londyńskiej siedzibie firmy i stanie się integralną częścią struktury oraz zespołu zarządzającego spółką w Europie. 

Maurizio Vitale będzie odpowiedzialny za wszystkie elementy wizerunku oraz promocji marki, jak również za rozwój kanałów z rodziny Discovery w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, począwszy od zadań związanych z kreacją oraz wizerunkiem na antenie, po tworzenie materiałów pozaantenowych. Maurizio Vitale ma również za zadanie bliską współpracę z pionem  odpowiedzialnym za sprzedaż czasu reklamowego oraz działem programowym  Discovery Networks Europe, w celu tworzenia skutecznych pakietów oraz ofert sponsorskich dla klientów.

Powołanie Maurizio Vitale na nowe stanowisko to efekt ekspansji oraz rozwoju Discovery Networks Europe w Europie. W jej rezultacie, w 2005 roku, wprowadzono na rynek niemiecki nowy kanał Discovery Geschichte, poświęcony historii współczesnej, Animal Planet oraz Discovery Real Time na rynek włoski oraz Discovery Real Time we Francji. 

"Maurizio będzie odpowiedzialny za wytyczanie i realizacje naszej strategii on-air dla ciągle rozwijającego się portfolio kanałów z rodziny Discovery
w Europie" - powiedział Arthur Bastings, General Manager EMEA, Discovery Networks Europe. "Jesteśmy przekonani, że udokumentowane doświadczenie Maurizio w budowaniu wizerunku antenowego oraz umacnianianiu tożsamości marki kanałów telewizyjnych w Europie, w połączeniu z reputacją Discovery w zakresie innowacyjności i jakości, pozwoli naszym kanałom na jeszcze większe zbliżenie się do widzów oraz jeszcze lepsze dotarcie do naszej ciągle rosnącej  widowni w Europie przez przykuwające uwagę kreację i kampanie".

Przed przejściem do Discovery Networks Europe, Vitale pełnił funkcję Vice Prezesa i Dyrektora Kreatywnego MTV Networks Europe, odpowiedzialnego za działanie kanałów MTV na terenie Europy Południowej, w tym Hiszpanii, Portugalii, Francji oraz we Włoszech. Vitale zaczął pracę w MTV Europe w 1995 roku i piastował tam szereg różnych stanowisk, począwszy od działu projektów graficznych i artystycznych, po bardziej wyspecjalizowane działania w zakresie kreacji wizerunku telewizyjnego.
"Discovery to mocna marka w Europie. Wszystkie kanały tematyczne z rodziny Discovery nieustannie przyciągają coraz większą liczbę lojalnych widzów. To wspaniała możliwość dalszego budowania na fundamencie solidnej reputacji firmy, prowadzenia działań zespołu kreatywnego tak, by ciągle szukać  nowych sposobów na wyróżnienie kanałów Discovery od wszystkich innych obecnych na rynku europejskim" - powiedział Vitale komentując swoją nominację.

Maurizio Vitale posiada dyplom magistra w dziedzinie designu i sztuki komunikacji Royal College of Art, London oraz tytuł licencjata katedry grafiki i reklamy Nuova Accademia of Belle Arti. 

Dołącz do dyskusji: Awanse w Discovery Networks Europe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl