'Bądź oryginalny. kieruj się marką'
Start kampanii edukacyjnej branży motoryzacyjnej na temat stosowania części zamiennych rekomendowanych przez producentów samochodów.
20 czerwca br. ruszyła kampania edukacyjna zorganizowana przez Związek Motoryzacyjny SOIS oraz wybrane zrzeszone w nim firmy, której celem jest budowanie świadomości na temat korzyści płynących ze stosowania części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów.
Główny przekaz skupiony jest na podkreśleniu znaczenia, jakie ma każda część pojazdu. Innymi słowy - tylko inwestycja w części zgodne z marką samochodu gwarantuje kierowcy pełne bezpieczeństwo, a znak towarowy producenta samochodu zapewnia ich najwyższą jakość i niezawodność.
Koncepcja kreatywna opiera się na analogii klasycznych instrumentów muzycznych (skrzypiec i trąbki) do samochodów. W obu przypadkach jedynie odpowiednia wiedza i kunszt renomowanych producentów oraz precyzyjnie dobrane części, z których wykonane są poszczególne elementy gwarantują niezawodność.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami na poziomie co najmniej średniej krajowej, którzy są posiadaczami stosunkowo nowych pojazdów.
Trwająca ponad miesiąc kampania prowadzona jest w dziennikach ogólnopolskich i magazynach opiniotwórczych tak, aby jej przekaz dotarł do wskazanego grona odbiorców. Przygotowane w ramach kampanii formy internetowe znajdą się na korporacyjnych stronach internetowych firm uczestniczących w projekcie. Formy te pojawią się także na wybranych portalach motoryzacyjnych. Wspólne przedsięwzięcie branży zostanie wsparte działaniami edukacyjnymi poszczególnych firm zarówno w punktach sprzedaży, jak i przy wykorzystaniu mediów.
Projekt powstał z inicjatywy przedstawicieli następujących marek: AUDI, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DAF, DODGE, FORD, IVECO, JEEP, LEXUS, MITSUBISHI FUSO CANTER, MERCEDES-BENZ, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, SAAB, SCANIA, SKODA, SMART, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO.
Dołącz do dyskusji: 'Bądź oryginalny. kieruj się marką'