Bajki według Paralotnej
Z początkiem września ruszyła nowa kampania reklamowa Centrum Handlowego Promenada przygotowana przez agencja Paralotna.
Jesienna kampania jest pierwszym etapem strategii komunikacji „Bajkowa Promenada”, przygotowanej dla Promenada na rok 2005.
W ramach kampanii informującej o jesiennych kolekcjach eksponowane są 3 kreacje wykorzystujące motywy ze znanych i popularnych bajek.
Hasła „Kup ciuszek”, „Sierotka ma rysia” oraz „Dziewczynka z zakupami” w humorystyczny sposób zachęcają do odwiedzenia sklepów znajdujących się na terenie centrum.
Przez ostatnie pół roku CH Promenada silnie informowała potencjalnych Klientów o zwiększonej powierzchni sklepowej, pozyskaniu nowych najemców, głównie sklepów sieciowych oraz o otwartym przez cały rok lodowisku.
Zmiana strategii komunikacji od jesieni b.r. ma na celu poinformowanie o tym, że Promenada to centrum z różnorodną ofertą w zależności od pory roku, okazji, z miłą atmosferą, gdzie zakupy są przyjemnością.
Jesienna kampania wykorzystuje: outdoor, prasę, w tym ekskluzywny magazyn Promenada, materiały POS eksponowane na terenie centrum, a także Direct Mail.
Klient: CH Promenada
Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Aleksandra Heymans, Andrzej Czarnecki.
Agencja: Paralotna
Przedstawiciele Agencji: Agnieszka Kotkowska, Magdalena Jakubiuk.
Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz
Dyrektor Artystyczny: Paweł Lis, Olaf Kulińczyk
Copywriter: Michał Holewjusz.
Dołącz do dyskusji: Bajki według Paralotnej