„Jeloł to” w reklamach bananów Yellow (wideo)
Grupa Citronex wprowadza do sprzedaży nową markę bananów Yellow. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jeloł to”, za którą odpowiada agencja Xcommunica.
Nazwa i oprawa marki Yellow podkreśla najbardziej oczywistą cechę bananów - ich żółty kolor. Głównym bohaterem reklam jest natomiast żółta małpka, nawiązująca charakterem i sposobem bycia do współczesnych nastolatków
- Zdajemy sobie sprawę, że dzisiaj większość konsumentów wybiera banany kierując się ceną lub dostępnością w miejscu ich codziennych zakupów. Równolegle jednak rosną oczekiwania dotyczące jakości. Jestem przekonany, że połączenie naszej jakości z wyrazistą i silnie komunikowaną marką to dobra inwestycja i początek budowania relacji z klientami na zupełnie nowym poziomie - opisuje Rafał Zarzecki, wiceprezes Grupy Citronex.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), internet (m.in. aktywności na Instagramie i Facebooku) oraz outdoor (billboardy w całej Polsce). W telewizji potrwa do końca października.
Grupa Citronex podaje, że budżet kampanii wynosi ok. 4 mln zł. Za przygotowanie kreacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Xcommunica.
Dołącz do dyskusji: „Jeloł to” w reklamach bananów Yellow (wideo)
W małych miasteczkach ludziom się spodoba.