Barbara Topol: z Burda International Polska na dyrektora sprzedaży agencyjnej Facebooka
Barbara Topol objęła w polskim biurze Facebooka funkcję dyrektora sprzedaży agencyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracowała w pionach marketingowych m.in. w Burda International Polska, G+J Polska, TVN i Procter & Gamble Polska.
Przez ostatnie dwa lata Barbara Topol kierowała biurem reklamy wydawnictwa Burda International Polska, powstałym z połączenia biur reklamy Burda Media Polska i G+J Polska. Wcześniej przez ponad dwa lata była dyrektorem biura reklamy G+J Polska. W latach 2006-2011 pracowała jako dyrektor sprzedaży specjalnej w TVN, a w latach 1995-2006 w Procter & Gamble Polska, m.in. jako associate director corporate Mmarketing & media.
W warszawskim biurze Facebooka objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży agencyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie zarządzać zespołem odpowiadającym za współpracę z domami mediowymi i agencjami marketingowymi.
Polski oddział Facebooka, od kwietnia br. kierowany przez Roberta Bednarskiego, koordynuje działania Facebooka i Instagramu w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, przede wszystkim odpowiadając za sprzedaż reklam i współpracę z marketerami. Na początku września w 29 krajach, m.in. Polsce, udostępniono samoobsługowy system obsługi reklam na Instagramie.
W sierpniu br. Facebook miał 19,8 mln polskich użytkowników, a dekstopowa wersja Instagramu - 2,86 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Globalnie Facebook w pierwszej połowie br. zanotował 7,58 mld dolarów wpływów (w tym 7,14 mld dolarów z reklam) i 1,49 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca.
Dołącz do dyskusji: Barbara Topol: z Burda International Polska na dyrektora sprzedaży agencyjnej Facebooka