Barbara Żbik na czele marketingu indaHash
Barbara Żbik objęła stanowisko chief marketing officera platformy do influencer marketingu indaHash.
Żbik odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej i PR-owej firmy, która wesprze dalszy rozwój indaHash na świecie.
- Basia Żbik wprowadza do naszej organizacji ogromne doświadczenie w zakresie marketingu i PR-u. Liczymy, że wesprze nas w budowie silnej struktury marketingowej w Polsce oraz na wszystkich rynkach, na których jesteśmy lub niebawem będziemy aktywni - komentuje Barbara Sołtysińska, prezes indaHash.
Do platformy przeszła z PayU, gdzie ostatnie 4 lata odpowiadała m.in. za przygotowanie i wdrożenie regionalnej strategii marketingowej dla B2C i B2B oraz działania marketingowe wspierające sprzedaż. Wcześniej związana była m.in. z Grupą Onet.pl, gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego. W latach 2006 - 2012 współtworzyła dział relacji inwestorskich w TVN oraz pracowała jako doradca biznesowy w Deloitte Business Consulting.
Barbara Żbik jest doktorantką Leeds Beckett University w Wielkiej Brytanii, absolwentką DePaul University w Chicago na kierunku science in finance oraz Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University na kierunku marketing i zarządzanie.
Dołącz do dyskusji: Barbara Żbik na czele marketingu indaHash