SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Gąsiorowski dyrektorem strategii Freundschaft

Do zespołu agencji Freundschaft dołączył Bartosz Gąsiorowski obejmując stanowisko strategy directora w zespole strategiczno-badawczym.

Bartosz Gąsiorowski Bartosz Gąsiorowski

Bartosz Gąsiorowski na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie klientów Freundschaft i za budowanie kompleksowej oferty komunikacyjnej podczas procesów new business. Jego kompetencje wzmocnią zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych oraz współpracy ekspertów strategii z mediową częścią Grupy Freundschaft.

Gąsiorowski raportuje bezpośrednio do Anny Koszur, CEO agencji.

Bartosz Gąsiorowski ostatnio w oS3

Do Grupy Freundschaft Gąsiorowski przeszedł z oS3, gdzie jako strategy director przez 4 lata odpowiadał za tworzenie strategii komunikacyjnych i doradztwo strategiczne dla głównych klientów agencji. Wcześniej pełnił funkcję strategy directora w agencji reklamowej Syzygy Warsaw.

Przez 5 lat pracował w Grupie Żywiec, początkowo jako digital manager odpowiadał za komunikację digital dla całego portfolio marek, później jako kierownik marki za markę Żywiec.

Od 2007 do 2011 r. zajmował się tworzeniem strategii mediowych w Mediacom.

Freundschaft kończy formowanie struktury managerskiej

Wraz z objęciem stanowiska przez Bartosza Gąsiorowskiego, Freundschaft kończy etap formowania pełnej struktury managerskiej. W lipcu nową deputy managing director Freundschaft została Magdalena Korczak. Działem kreacji Freundschaft zarządza Marcin Mroczek, creative director oraz Józek Dutkiewicz, chief creative officer.

Agencja Freundschaft razem z Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce tworzą grupę trzech wyspecjalizowanych marek wchodzących w skład Grupy Freundschaft. Strukturą Freundschaft The Digitals zarządza Piotr Hassine (managing director), a Agata Wołkowicka, client service director odpowiada za prowadzenie działu obsługi klientów oraz wspiera dział Experience, Social Media i Technologii. Head of content and design Freundschaft The Digitals jest Bartosz Koj. Zespół Freundschaft Commerce prowadzi Maciej Kapuściński.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Gąsiorowski dyrektorem strategii Freundschaft

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
o Boze,a ten znowu na kurke zielononozke..
odpowiedź