Bayer rewiduje swoje plany reklamowe
Firma Bayer AG przegląda swoje zobowiązania w zakresie reklamy orazplanowania i zakupu mediów. Wartość tych budżetów szacuje sięłącznie na kwotę 1 miliarda dolarów.
Niemiecki koncern chemiczno-farmaceutyczny chce skonsolidowaćlistę agencji obsługujących jej największy oddział BayerHealthCare, co ma przynieść oszczędności i poprawę wydajności.
Firma, do której należą takie marki jak Berocca, Feminax,Alka-Seltzer, Rennie, Aleve i Canesten, jest kolejnym zmiędzynarodowych przedsiębiorstw, które w obliczu kryzysu rewidująswoje budżety marketingowe i zmniejszają liczbę agencji jeobsługujących.
W ramach swojego reklamowego i medialnego budżetu Bayerwspółpracuje m.in. z agencjami JWT, BBDO, Initiative i Mindshare.Wszystkie odbyły już wstępne rozmowy z firmą, a cały przegląd mazostać zakończony do końca III kwartału bieżącego roku.
Na całym świecie koncern zatrudnia prawie 109 tysięcypracowników, a jego roczne obroty sięgają poziomu 33 miliardóweuro.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Bayer rewiduje swoje plany reklamowe