BBmedia w ClickAd
ClickAd wdrożył w Polsce i na Ukrainie oprogramowanie adserwerowe BBmedia.
Broker reklamy internetowej ClickAd zakończył wdrażanie nowego systemu adserwerowego - BBmedia. Stanowi on obecnie jedną z najnowocześniejszych platform tego typu w Polsce - podano w komunikacie prasowym.
Adserwer to specjalne oprogramowanie służące do organizacji, planowania i monitorowania emisji banerów reklamowych na stronach internetowych. Dotąd ClickAd wykorzystywał w Polsce konkurencyjny system DoubleClick 3.5. Na Ukrainie jest to pierwszy instalowany adserwer, ponieważ oddział firmy w tym kraju dopiero powstał.
„Wybór BBmedia podyktowany był możliwościami i elastycznością oprogramowania oraz możliwością uzyskania bieżącej pomocy technicznej, którą zapewnia zarówno ARBOvision - przedstawiciel BBmedia na Polskę, jak i producent adserwera - firma Internet BillBoard z Czech,” - powiedział Artur Dziubiński, ARBOvision Director.
Oprogramowanie BBmedia oferuje wiele możliwości targetowania i kontroli kampanii. Do systemu możliwe jest podłączenie dowolnej bazy geotargetowania. Poza tym BBmedia posiada funkcję śledzenia zachowania użytkownika po jego wejściu na reklamowaną stronę, bez względu na to czy kliknął w reklamę czy też nie. Zastosowano tu również unikatowe rozwiązania likwidujące problem zbyt długiego oczekiwania na ściągnięcie się reklamy.
Firma Internet BillBoard jest dodatkowo w stanie dostosować funkcjonalność adserwera zależnie od bieżących potrzeb i oczekiwań poszczególnych klientów. Zmiany w systemie są przygotowywane i implementowane w bardzo krótkim czasie, dzięki czemu klient ma możliwość realizowania różnorodnych kampanii oraz otrzymywania statystyk i raportów zgodnych z wymaganiami w danym przypadku.
W Polsce BBmedia wykorzystywane jest już przez internetową sieć reklamową ARBOmedia Polska.
Dołącz do dyskusji: BBmedia w ClickAd