BCMFD odpowiada za PR marki tołpa
Agencja BCMFD media communications rozpoczęła współpracę z Torf Corporation, producentem kosmetyków roślinnych i dermokosmetyków marki tołpa.
Współpraca obejmuje m.in. prowadzenie całościowych działań PR, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, kontakty z mediami, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej marki, organizację wydarzeń specjalnych oraz zintegrowane
działania skierowane do liderów opinii.
Ze strony agencji nadzór nad całością współpracy objęły Monika Falk i Beata Czerwińska, właścicielki BCMFD. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Gucwa (media relations) i Magdalena Laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja wydarzeń).
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Z początkiem października dyrektorem marketingu marki tołpa została Anna Gajewicz.
Dołącz do dyskusji: BCMFD odpowiada za PR marki tołpa