Bez zmian w Bauerze
Dział reklamy Bauera ponownie w pełnej obsadzie
Katarzyna Jabłońska powróciła w styczniu, po urlopie macierzyńskim, na stanowisko dyrektora zarządzającego działu reklamy .
Do jej zadań należy opracowywanie strategii reklamowej Wydawnictwa i koordynowanie prac dwóch równoległych biur reklamy: czasopism luksusowych i popularnych.
W skład ścisłego kierownictwa działu reklamy wchodzą także:
- Beata Madeja, dyrektor biura reklamy pism luksusowych, odpowiedzialna także za promocję działu reklamy ,
- Michał Mierzyński, dotychczasowy dyrektor działu reklamy pism popularnych, obecnie dyrektor ds. klientów strategicznych, odpowiedzialny za negocjacje z kluczowymi klientami, agencjami i domami mediowymi, w czym wspierać będzie go także Beata Madeja.
Katarzynie Jabłońskiej podlegają bezpośrednio dyrektorzy biur reklamy Wydawnictwa: Katarzyna Krzywińska (K1), Monika Walczak (pisma młodzieżowe), Janusz Jędrzejczak (dotychczas kierownik, od 1 lutego na stanowisku dyrektora biura reklamy pism komputerowych), Michał Staszewski (K2), Dariusz Trzciński (pisma telewizyjne) i Marcin Warych (pisma motoryzacyjne), oraz Paweł Iwanicki (dyrektor działu badań i analiz).
Dołącz do dyskusji: Bez zmian w Bauerze