Bezpieczne pakiety
Kampania Optimedia dla nowego produktu Pekao SA
Od wczoraj w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowana najnowsza reklama produktów banku Pekao SA. Rozpoczynająca się kampania reklamowa informuje o nowym kredycie mieszkaniowym oferowanym przez bank. Jej celem jest dotarcie do osób zamierzających kupić mieszkanie lub wybudować dom. Oprócz telewizji działania reklamowe obejmą internet. Od strony mediów kampanię zaplanował dom mediowy Optimedia.
Nowy produkt nosi nazwę Kredyt Mieszkaniowy Banku Pekao SA "bezpieczeństwo w pakiecie". Został stworzony z myślą o zabezpieczeniu klientów przed potencjalnym ryzykiem związanym z korzystaniem z długookresowych kredytów mieszkaniowych, zwłaszcza w trudnych sytuacjach życiowych. Osoby, które skorzystają z nowego kredytu, mogą liczyć m.in. na możliwość zawieszenia spłaty na okres 12 miesięcy, możliwość obniżenia rat w pierwszych dwóch latach kredytowania, ochronę przed wahaniami kursów walut oraz ubezpieczenie na wypadek utraty pracy. Bank Pekao SA od ponad dwóch lat udziela kredyty hipoteczne tylko w złotówkach. Dzięki temu, klienci nie są narażeni na ryzyko kursowe i zawsze wiedzą jaką ratę muszą zapłacić w następnym miesiącu.
Zgodnie z przygotowanym przez Optimedia planem mediów spoty reklamowe pojawią się w 7 ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich, jak: TVP I, TVP II, TVN, Polsat itp. Wsparciem dla nich będą reklamy umieszczane w internecie - portalach tematycznych, wyszukiwarkach i innych serwisach prezentujących oferty banków.
Kreację kampanii opracowała agencja Leo Burnett.
Dołącz do dyskusji: Bezpieczne pakiety