SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Białe kołnierzyki” tracą z odcinka na odcinek i przegrywają z konkurencją

Widownia nowego serialu TVP 1 „Białe kołnierzyki” spada z odcinka na odcinek. Amerykańska produkcja obniża wyniki stacji w porównaniu od ub.r. i daje jej dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Średnia oglądalność „Białych kołnierzyków”, nadawanych we wtorki o 20.30, wynosi 1,15 mln widzów przy udziale na poziomie 7,30 proc. (wszyscy widzowie) i 6,83 proc. (grupa komercyjna) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania rok temu Jedynkę śledziło o tej porze znacznie więcej widzów, bo 2,18 mln osób, a udział wyniósł odpowiednio 13,72 i 16,31 proc.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu, który zgromadził przed ekranami 1,43 mln widzów. Potem było już tylko gorzej - ostatni oglądało bowiem tylko 902 tys. osób.

Bezkonkurencyjnym liderem pasma, w którym nadawane są „Białe kołnierzyki”, jest Dwójka emitująca w tym czasie serial „M jak miłość” (wraz z kulisami), który ogląda blisko 41 proc. wszystkich widzów. Na drugim miejscu znajduje się TVN i „W 11 - Wydział Śledczy” - 14,92 proc. Trzecie natomiast zajmuje Polsat, gdzie można wówczas zobaczyć filmy fabularne (13,85 proc.).

„Białe kołnierzyki” są najchętniej oglądane przez mężczyzn, osoby w wieku powyżej 45 lat, emerytów, oraz posiadaczy wykształcenia wyższego i średniego.

 
Serial „Białe kołnierzyki” („White Collar”) opowiada o losach utalentowanego fałszerza Neala Caffreya, który za pomocą znanych mu technik wspiera FBI w ściganiu najgroźniejszych przestępców grasujących po kraju.


Widownia odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
13-09-2011 1 433 864 9,62% 9,86%
20-09-2011 1 222 246 7,64% 6,70%
27-09-2011 1 030 842 6,50% 6,10%
04-10-2011 902 374 5,64% 4,96%
Średnia 1 145 757 7,30% 6,83%


Oglądalność na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 6427514 40,97% 36,88%
TVN 2341023 14,92% 14,04%
Polsat 2173551 13,85% 17,03%
TVP1 1145757 7,30% 6,83%


Profil widowni

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 51,81% 108
Kobiety 48,19% 93
Wiek  4-9 1,66% 28
 10-15 1,81% 27
16 - 19 1,95% 35
20 - 24 2,38% 30
25 - 29 5,13% 58
30 - 34 5,17% 63
35 - 39 7,83% 106
40 - 44 6,47% 101
45 - 49 9,01% 131
50 - 54 14,36% 178
55 - 59 11,10% 143
60+ 33,12% 164
Wlk. Miasta Wieś 42,33% 108
< 50 tys. 24,05% 100
50-100 tys. 6,51% 76
100-200 tys. 6,72% 83
> 200 tys. 20,38% 101
Zawód Top management 9,45% 109
Pracownicy średniego szczebla 14,65% 98
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,73% 109
Emeryci 40,01% 156
inni 14,16% 46
Wykształcenie Podstawowe 49,16% 109
Średnie 33,07% 112
Wyższe 14,31% 114
Inne 3,46% 27


 

Dołącz do dyskusji: „Białe kołnierzyki” tracą z odcinka na odcinek i przegrywają z konkurencją

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
to chyba jakiś dramat w tej Jedynce.
20 12
odpowiedź
User
adsfgs
a mogli puścić pod normalną nazwą i byłoby ok
0 0
odpowiedź
User
ja
Jak puszczają coś co dopiero co leciało na FOX to niech się nie dziwią że ludzie nie chcą oglądać
21 12
odpowiedź