Białystok szuka agencji do studenckiej kampanii w internecie
Białystok szykuje kampanię pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”. Chce w niej wykorzystać wyłącznie komunikację w internecie, m.in. na portalach społecznościowych, poprzez virale i aplikacje mobilne.
W związku z planowanymi działaniami władze miasta rozpoczęły przetarg na wybór agencji, która zajmie się ich realizacją. Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii, opracowanie strategii komunikacji marketingowej i narzędzi w ramach kampanii „Studiuj w Białymstoku”, zorganizowanie imprezy w Białymstoku na inaugurację roku akademickiego (event skierowany do studentów i uczniów rozpoczynających naukę w klasach maturalnych) oraz reklama outdoorowa.
Akcja skierowana będzie do uczniów klas maturalnych, bo ma promować miasto jako idealne miejsce do studiowania oraz życia oraz do studentów białostockich uczelni wyższych, którzy nie pochodzą z Białegostoku - celem działań jest też zachęcenie ich do wypowiedzi na temat miasta w formie tekstowej, zdjęciowej, materiału video i in. (jak postrzegają miasto, dlaczego zdecydowali się tu studiować, jak wygląda tu życie studenta itp.).
Władze miasta chcą, by przekaz kampanii koncentrował się wokół głównych atutów Białegostoku jako ośrodka akademickiego, takich jak bliskość - postrzegana wieloaspektowo (w przestrzeni, między ludźmi, blisko natury) czy ekologia - rozumiana nie tylko jako życie w zgodzie z naturą (blisko natury), ale także jako życie w duchu slow, zdrowo, w zgodzie ze sobą.
Kampania zostanie przeprowadzona jesienią br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 28 lipca.
Dołącz do dyskusji: Białystok szuka agencji do studenckiej kampanii w internecie